AS VREA  

Posted by eu in

Aş vrea, atât de mult aş dori să pot să întind mâinile şi să pot îmbrăţişa întreaga lume. Să pot îmbrăţişa orfanul, văduva şi pe cel cu inima sfâşiată. Aş vrea să fiu un medicament pentru cei care au nevoie de el. Aş vrea să mă pot juca cu micuţii copilaşi şi să uit că sunt un adult. Să uit că am datorii şi lucruri de făcut. Aş vrea să fiu casa cu un cămin cald în care să ardă focul şi să fie permanent o cană de ceai cald pentru cel care nu are casă. Pentru cel de pe drumuri. Aş vrea să pot merge de la persoană la persoană, să ma uit în ochii ei şi să-i şterg lacrimile. Aş vrea ca inima mea să fie un cămin pentru cel care caută unul. Dar cel mai mult… aş vrea ca atunci când pot oferi iubire, să o ofer. Atunci când pot oferi o vorbă bună în schimbul unei vorbe dureroase, să o fac. Aş vrea să am puterea ca atunci când primesc cineva mă răneşte, să pot zâmbi şi să-l pot iubi mai departe. Aş vrea să am răbdarea necesară şi aş vrea… să nu mai vreau. Ci, să POT!... jeanne72001

This entry was posted on luni, 25 ianuarie 2010 at 22:06 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu