CINE SINT EU SI CINE AS FI  

Posted by eu in

Cine sunt eu si cine as fi
Daca pe tine nu te-as iubi?
Intreaba vantul si vei afla
Ca el ar frange inima mea..
Printre crengute far’ adapost
Ce cauta un tel si un rost…
Ca el trudita voi renunta
A mai spera, a mai visa…
Cine sunt eu si cine as fi
Daca pe mine nu m-ai iubi?
Intreaba norul cand sta ca sa ploua
Sufletul meu s-ar rupe in doua
Si printre stropii ce-or sta pe geam
N-as mai gasi chipul tau drag…
Fara privirea ta minunata
As lacrima nemangaiata…
Cine sunt eu si cine as fi
Daca tu in vis nu mi-ai zambi?
Intreaba o stea ce va sclipi
In noaptea care se va ivi…
Si luna care va lumina
Tainic veghind dragostea mea…
Intr-o matase ce-mbraca zarea
De cand se lasa iar inserarea…

Cine sunt eu si cine-as fi
Daca pe tine deloc nu te-as stii?
As fi ca frunza ce cade in toamna
Ingalbenita, neluata in seama,
Cu ploi batute amar peste ea
Uitand c-am fost verde, frumoasa, candva,
Stand resemnata in frig…pe pamant
Tacuta-n durere si far’ de cuvant…
Cine sunt eu si cine as fi
Daca vreodata n-ai sa mai vii?
Intreaba marea cu al ei val
Ce se tot zbate s-ajunga la mal…
Si-n unda albastra ce canta-n suspine
Cui oare ii va mai fi dor de mine?
In tulburarea ei inspumata
De cine as mai fi eu asa adorata?
Cine sunt eu si cine as mai fi
Daca la mine nu ai gandi?
Intreaba-ti gandul ce-l zamislesti
Caci doar cu el tu ma trezesti…
In dimineata nu ar mai fi soare
Zile la rand far’ de culoare
Nici un apus, nici rasarit
Parca si timpul…ar fi oprit…

Se spune ca noi stim cine suntem…insa nu vom sti niciodata cine putem fi…asta probabil, depinde de ce ni se va intampla fiece zi…dragostea, intotdeauna, ne va face sa fim mai buni, mai fericiti…LACRIMA1

This entry was posted on duminică, 24 ianuarie 2010 at 00:21 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu