CUGETARI  

Posted by eu in

Uneori intregul ne copleseste, nu mai stim ce sa facem cu atata plinatate... şi o imprastiem printre degete... si iarasi se împrastie franturi din noi prin lume. Si vre-un suflet ratacit va ridica frantura şi o va adaposti la caldura sufletului sau...
Franturi... nu, eu vreau intreguri. Sunt mai generoase si mai incapatoare, ai loc sa intorci trei vieti in ele. Intregurile sunt indivizibile si nu cunosc saracia firimiturilor... sa se faca intreguri in viata noastra!
Sufletul e un dar foarte sensibil. La atingerea crivatului poate usor să se sparga. De atatea ori i-am adunat cioburile în palma (si palmele au început sa sangere), m-am asezat într-un colt şi am început refacerea imaginii. Nuantă la nuantă, sunet la sunet, sensibilitate... S-o arunc oare? S-o îngrop adanc să nu mai iasă? Dar tabloul nu ar fi perfect atunci. Ar ramane cu goluri mari care... cine stie cu ce risca sa se umple!
Tabloul se reface. Crapaturile insa raman. Dupa asta orice adiere poate sa doara. Dar ce am fi fara durere? Papusi care zambesc artificial. Fara gust. Fara sens.lorallll

This entry was posted on vineri, 29 ianuarie 2010 at 13:26 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu