ODATA  

Posted by eu in

Odata de vei sta pe ganduri, sa te intrebi de ce traiesti, un glas soptind iti va raspunde, sa lupti, sa speri si sa iubesti! Zambind printre lacrimi am simtit ca durerea e mai mica... Daruind am simtit ca singuratatea e mai putin dureroasa... Iubind am simtit ca nefericirea nu tine pentru totdeauna... Iertand am simtit ca ranile inimii pot fi vindecate... Rabdand am simtit ca fiecare clipa e pretioasa... Ascultand am simtit ca orice om are in inima uneori durere... Visand am simtit ca pot zbura..... Fa ceea ce te face fericit si vei stii cum sa transformi visurile in realitate

This entry was posted on sâmbătă, 23 ianuarie 2010 at 18:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu