PRIETEN  

Posted by eu in

La infinit de orizonturi si dincolo de ele, privim cu lacrimi de bucurie sau tristete,dorindu-ne sa intrezarim un dulce vis, o reala speranta! Fiecare dintre noi,am trait poate un cosmar sau poate o bucurie imensa;o pierdere a celui drag,sau o poveste de dragoste.....dar atunci cand finalul a fost cutremurator,nu am avut puterea poate, sa ne ridicam si s-o luam pe un alt drum,spre un nou inceput....Au fost clipe de durere in vietile noastre si poate ca nimeni nu ne-a fost alaturi,dar,sunt convins
ca fiecare dintre noi,am privit spre cer implorand speranta!Am stiut in adancul nostru, ca numai DUMNEZEU este un adevarat si loial PRIETEN;cel care niciodata nu ne-a parasit si n-o va face vreodata!...EL ne-a aratat calea luminii.....doar EL ne-a presarat VISELE...si numai EL a pus stropi de SPERANTA in sufletele noastre!!Cred in vise si sperante;cred in iubiri absolute;eu cred in DIVINITATE,fara de care am fi doar simpli roboti fara sentimente,fara...VI SE....fara...SPERANTE! Prieten drag,nu-ti spun sa crezi si tu,ci doar ma rog sa lasi deschisa poarta sufletului pt a primi si simti,tot ce-i mai frumos si bun pt tine!!

This entry was posted on duminică, 24 ianuarie 2010 at 14:41 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu