VORBE  

Posted by eu in

Din toate amintirile ramase
Au ramas doar vorbe mincinoase
Vorbe ce m-au facut sa te iubesc
Vorbe ce nicicind sa le aud nu doresc
Sunt vorbe ce mi-au ranit sufletul
Sunt vorbe ce nu le poate sterge decit timpul
Sunt vorbe ce vor ramine o amintire
O amintire rea , dar totusi amintire
Au fost, sunt si vor fi mereu in mine
Sunt vorbe ce mi le-ai spus cind era cu tine
Sunt vorbe ce nu le voi uita usor
Sunt vorbe ce le aud ca un ecou
Un strigat mereu ma cheama
Inima spre tine ma-indeamna
Cuvinte spuse cu rautate
Dar totusi rostite frumos cu sinceritate
Eu am crezut in tot si-in toate
In viitor si in dreptate
Nu am crezut si ce suflet poti avea
Ca rautatea ta poate intrece bunatatea mea
Nu voi plinge, voi tine fruntea sus
Chiar de e greu s-o fac... voi face
Au fost vorbe ce tu mi-leai spus
Dar totusi la care eu voi tace..........

This entry was posted on joi, 28 ianuarie 2010 at 00:33 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu