PE ARIPI DE VINT  

Posted by eu in

Pe aripi de vant
Mi-ai trimis iubire
Si-n orice cuvant
Gandurile-ti fine,
M-ai facut sa simt
Ca sunt importanta
In suflet si gand
In inima toata…
Nu m-am resemnat
Cand eu am cazut
Caci tot am sperat
Dragoste am vrut…
Am sa ma ridic
Iubirea m-ajuta
Si n-am sa mai pic
Fericrea-i multa…
Pe aripi de vant
Mi-ai adus senin
Pe cer nu mai sunt
Norii nu mai vin,
Chiar daca vreodata
Iar se va-nnora
Dragostea-ti curata
Ploaia-ar alunga…

Mie-mi place ploaia
Si de-o fi furtuna
Sa cada siroaie
Suntem impreuna,
Pe aripi de vant
Ziua ar fi cu soare
De te stiu razand
Tristetea-mi dispare
Noaptea ar fi cu luna
Stele-ar lumina
De ma ti de mana
Si tu m-ai veghea…
Pe aripi de vant
Vad zambetul tau
Asa ma incanti
Pe tot drumul meu…
Acum c-am gasit-o
Dragostea ravnita
Spune-mi doar: “Iubito!,
Te fac fericita,
Am sa-ti daruiesc
Tot ce ti-a lipsit
Si-am sa te iubesc
Pana la sfarsit!”

O inima pura daruieste o dragoste curata, iar puritatea se desprinde numai din sinceritate…a spune “te iubesc” din suflet…este o bucurie…pe care ti-o aduci tie si persoanei iubite…LACRIMA1

This entry was posted on luni, 1 februarie 2010 at 18:42 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comentarii

Trimiteți un comentariu